söndag 26 februari 2012

Its Spring Ladies!

Hej på er!
Visst är det en härlig söndag? Solen är framme och det är näst intill klarblå himmel, I love it! Har vaknat på ett strålande humör idag efter en massa mind-rushin i natt. Ibland behöver man gå igenom sina tankar och känslor den senaste tiden. Brukar ni göra det? Har varit och käkat lunch hos mina föräldrar, mami gjorde mumma mat idag så då får man passa på. Just nu råder det storstädning hemma hos mig och jag skulle egentligen iväg på fotbollsträning idag men jag har kommit in i ett sånt bra flyt nu med städningen så jag vill inte rucka på det. Jag lyssnar alltid på dance/hiphop när jag städar, låten nedan är grymt bra och under tiden man städar kan man alltid lägga in ett dance-move hit och dit :) Vad lyssnar ni på för musik?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar