tisdag 4 december 2012

Argan Olja

GoKvällens!
Jag ville bara tipsa er läsare om en hårolja som jag har börjat använda. Den heter Argan och den gör att håret blir tjockare och starkare. Jag har det senaste halvåret märkt att mitt hår har blivit så tunt och dessutom tappar jag lätt hår när jag borstar det. Därför tar jag ett par droppar Argan Olja och smörjer in det i hårbotten natten innan jag ska duscha. Oljan kan även användas på huden eller i hårtopparna. Butikssäljaren sa att oljan doftar nötigt, men jag tycker mest att det stinker korv när jag pillar med det. Men jag användet det inte för att det luktar gott, utan för att göra nytta! Oljan kostar 89 kr (den är väldigt dryg)och den kan du hitta på Hälsokosten. Förutom oljan som jag använder varannan kväll ungefär, så tar jag en tablett Silicea var kväll för att stärka hår, hud och naglar.
Det ska bli spännande att se om ett par månader, om håret har blivit starkare och fylligare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar