tisdag 3 december 2013

Ny start & Adam

Hej! Förra veckan fick jag två samtal, det ena innebär att jag får hyra en tvåa i Björkekärr, i östra Göteborg från och med 1:a februari och minst ett år framåt. Jag har knappt hunnit fatta vad som hänt ringer mobilen igen, då är det från Akademibokhandeln i Nordstan som vill att jag ska jobba hos dem i jul. Det är ett extra-jobb, så jag vet inte hur mycket det kan bli men det är en start. Detta är en start, en ny start för mig i en stor-stad. Äntligen, nu börjar det! Vad tycker ni förresten om Adam i GIRLS ? Han påminnver mig väldigt mycket om ett gammalt ex till mig, som precis träffat en ny flickvän (något man ser på facebook) och man kan inte rå för att det känns, det svider till lite i hjärtat när man tänker på det. Mitt ex ser precis ut som Adam, väldigt lång, vältränad, busigt mörkt hår med snedlugg så klart och en liten galen personlighet. Love it. Ibland avskyrr jag Adam, kanske för att han är FÖR lik honom...men samtidigt är han väldigt olik. Tur att Adam bara är en fiktiv person! Kommer man att alltid vara attraherad till en och samma typ av killar när det kommer till utseende och personlighet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar