lördag 25 januari 2014

Nytt År & Flytt


Hej alla!
Jag hoppas att det nya året 2014 är treating u well, för min del har det varit bra hittills. Om ca en vecka flyttar jag in till Göteborg och jag längtar så! Området som jag kommer att flytta till heter Björkekärr och ligger i östra delen av stan. Tyvärr går det inga spårvagnar vid den hållplatsen jag kommer att gå av vid, för jag älskar att åka spårvagn. Jag tycker det är så himla charmigt och gillar ljudet av plinget. Jag tror att jag kommer trivas att bo inne i stan och att äntligen få bli Göteborgare!!
Jag kommer bo centralt, nära till allt och alla vänner. Förutom L som jag kommer flytta ifrån. Men vi kommer ses ändå.
Nu får jag nog ta och packa lite för jag har inte gjort så mycket på den biten! Jag hoppas ni har en riktig mysig lördag!

Puss!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar