måndag 17 oktober 2011

Måndagsmys

Ny vecka, visst älskar vi det? :) (Man kan göra to-do-lista med alla saker man ska göra och planera väl).
Har precis kommit hem ifrån en lång promenad med mamma i dimman. Det påminner mig alltid om tiden då jag bodde i England, det var ofta dimma där. Här hemma i Sverige har vi inte det alltför ofta och det tycker jag är lite synd, för jag tycker det är mysigt. Vi tog en sväng ned till biblioteket för att lämna tillbaka våra böcker (har precis läst ut "Frestad" i "House of Night" serien) och för att kolla om "Bränd" som är nästa bok i serien hade kommit in, men icke. Suck, jag får väl vänta ett par dagar till. Men tills dess har jag "Potensgivarna" att läsa ut, en mycket rolig och charmig bok som handlar om ett par äldre damer. Nu ska jag dricka upp mitt tea (rabarber och vanilj) medan jag läser i nya Ulla-tidningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar