torsdag 20 oktober 2011

Nytt i tea-hyllan

God Eftermiddag Kära Läsare! 
Jag sitter just nu och väntar på mina "Annor" medan jag smuttar på mitt nya tea, "Citron & Lime" i från märket Kobbs (som är ett utav mina favoritmärken) som jag hittade på ICA. Vi damer ska gå ut på en lång promenad och antagligen är det jag som får styra vart vi ska gå, eftersom det är jag som är "stadsbo'n" av oss tre. Då är det bäst att ladda upp med lite koffein och värme innan. Har varit nere i byn på förmiddagen och handlat med mor min, denna veckan blev det storhandling för oss båda. Jag brukar alltid gå förbi tea-hyllan på ICA för att spana in om de fått nåt nytt tea och varje gång nåt nytt och spännande tea dyker upp så blir jag helt till mig. Citron & Lime doftar fantastiskt och smakar väldigt gott med men jag tänker inte ha i tea:et allt för länge i vattnet, för det har en tendens att bli för beskt och det är verkligen inte my cup of tea. Jag gillar när tea har en mjuk och frisk smak. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar