söndag 22 januari 2012

Efter tea kommer pigghet med shoppspaning

God natt läsare! 
Jag sitter här mitt i natten och är jättepigg efter ett par koppar tea som jag drack med min fina vän Emma tidigare ikväll. Får också tillägga att Anna var med som en hjälpande hand och stöd vid ett frenetiskt smsande med det andra könet. Hon är expert på det där med sms, ja jisses. Vad hade jag gjort utan henne?! Mina girls är angels!
Har idag annars varit i fina Halmstad hos min syster och hennes små odågor som jag gillar så. Mycket bus och mys och eftersom det var en massa snö ute så passade vi på att bygga en snölyckta och en snögubbe.  


Anywaaaaaays... jag är så pigg att jag sitter och surfar runt på nätet efter skor. Den senaste tiden har jag blivit helt besatt av högklackade shoes, festklänningar och vardagsklänningar som jag kan ha på jobbet. Åh, om man ändå hade fett med pengar! Här är några skor som jag drägglar efter just nu.


Inte så bra skärpa på dessa bilderna men ser att klockan är väldigt mycket nu och att jag borde lägga mig. Vi ses imorgon babes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar