fredag 6 januari 2012

Trettondagen

Brrrrrr, det börjar bli kallt ute nu. Idag fick jag inte ens upp dörren till min bil så jag fick kliva in på passagerarsidan och sen hoppa över till förarsidan. Efter att jag kört en liten sväng med bilen så gick det äntligen att öppna dörren. Pust! Inte kul när sånt händer, jag får lite halvt panik då. Har nu kletat in listerna ordentligt så det inte ska hända igen. Tror ni att det blir något ordentlig vinter nu? Det hade väl varit lite mysigt för jag gillar när det är helt vitt ute och när det knarrar under fötterna. Men jag har börjat längta lite efter våren, lite värme och sommaren. Jag var igår i Ullared för att handla saker till min lägenhet och hittade så himla fina skor. Det var mega rea på Scorett Outlet så jag passade på! Fyra par skor blev det! Nu har allt vårkänslorna kikat fram lite. Har precis avslutat en god middag och nu kom kisen in efter sin eftermiddagsrunda. Ska fortsätta kvällen med film och mys i soffan. God Kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar