söndag 16 oktober 2011

Inredningsstylist!

Det kanske vore ett yrke för mig, finns det jobb? :)
Jag älskar söndagar, gör ni? Medan de flesta tänker på söndagsångest då man antingen är ap-bakis eller har panik för all städning, så tänker jag på all tid man har att bara sitta och dricka tea, läsa en bok eller i en tidning. Idag ska jag gå ut på en promenad med min vän E. sen ska jag också ställa in mina utemöbler i förrådet, vill ju inte att det ska komma snö på dem.
Igår skulle jag ha haft Tjejkväll hemma hos mig, men jag har varit väldigt förkyld och osocial den senaste tiden, så jag tyckte det var bättre att bjuda hit tjejkompisarna en annan lördag. Men igår hade jag en hel dag med bara inredning. Jag ommöblerade mitt vardagsrum och blev nöjd med resultatet (som ni kan se nedan). Okej, lampan hänger ju tyvärr inte över bordet längre men det får jag fixa på nåt sätt (med pappas hjälp kanske). Men annars känns det kanon och som ni vet, så gillar jag ombyte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar