tisdag 18 oktober 2011

Sömnig dag

Hallå i regnet! 
Hoppas ni varken har blåst eller regnat bort, för idag är det verkligen en regn-sömnig-dag i dag! Jag har precis kommit hem i från en eftermiddag med min vän H:s sällskap. Vi gick till second hand butiken här i byn och sen gick vi till det klassiska fiket...Göstas, för lite mys. När vi satt och mumsade i oss fikat kläckte H massa bra idéer som vi kan klä ut oss till på Halloweenfesten den 12:e November. Men jag har nog redan bestämt mig för vad jag ska vara :) 

Har handlat med mig lite grillad kyckling (som jag blev så vansinnigt sugen på när jag stod på ICA) som jag tänkte mumsa på ikväll tillsammans med lite potatissallad. Måndagar och tisdagar är mina nya favvo dagar då det går en del bra på tv. I kväll vankas det både Gossip Girl och Two and a half men, I'm sooooo excited!

1 kommentar:

  1. Hjärncell!

    Jag har fått en ny idé till mig själv för övrigt (så självklart att jag blir trött på mig själv, borde ha varit min första tanke liksom... åh suck) Den är så awesome och perfekt att jag inte tänker säga något till NÅGON fören jag har lyckats skrapa ihop kläderna!

    SvaraRadera