måndag 2 januari 2012

Min Jul & Nyår

God Fortsättning! 
Nu har mitt lilla julbreak från bloggen tagit slut och jag vill uppdatera er om min jul. Den 23:e dec. hade jag ett par vänner över hos mig, vi spelade bingo lotto, drack glögg och åt julgodis. En härlig kväll med goda vännerna! 
Julafton bjöd på massa mys med syskonbarnen och fina klappar medan juldagen var det tid för utgång och det blev hårt. Det var galet roligt men roligast hade jag och tjejerna nog på nyårsafton, en galen kväll med galet avslut! Den kvällen kommer vi nog aldrig att glömma. Mitt nyårslöfte handlar om att ta hand om mig mer själv genom att börja träna fotboll (som jag faktiskt ska börja med på söndag!) och äta bättre på vardagarna. Jag kände att jag inte skötte om min kropp 2011 så nu vill jag göra en förändring :)

Sportig parfym jag köpte idag som kommer peppa mig att träna!

Jag var tomte i år

Jag och min fina vän Anna innan utgång på juldagen.

Jag och min kompis Johan på nyårsafton.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar