tisdag 20 december 2011

Granen står så grön och grann i stugan

Hej alla! 
Äntligen uppdaterar jag er om vad som sker i min värld! I know, ber om ursäkt för att jag har varit slapp men den senaste tiden har det mest varit; jobb, jobb och jobb. Nu veckan innan jul är det galet mycket att göra och det märks verkligen i butiken. Förvånad blir jag om en inslagning INTE är julklapp (vilket faktiskt hände idag)! I övrigt så har jag kommit fram till att försöka gå ned i vikt nu med all julmat och julgodis är väldigt svårt. Så jag tar det lite på hold men målet är ändå att gå en promenad imorgon på förmiddagen med mamma. Så helt och hållet har jag inte släppt mitt mål, enbart omstrukturerat det. Igår pyntade jag min gran och visst blev den fin! Julgranen är den absolut viktigaste detaljen/pyntet, annars är det ingen riktig jul!

Tjejen skulle självklart inspektera och jag TROR att det blev godkänt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar