fredag 20 juli 2012

Gamla leker inte bra

Nu sitter jag på tåget mot Göteborg efter ett par timmars lek och bus i Halmstad.

Och på tal om bus så fick jag en oanständig bild skickad till mig... varför liksom?! Riktigt omoget och äckligt! Jag kunde bara inte sluta skratta åt människan. Hoppades han på ett booty call? Haha, Näh, gamla hundar kan man inte lära sitta. Vad tänker ni killar med om jag får fråga? Förstår ni inte att det är äckligt att mms:a bilder på er glada snopy? "Tänkte att det kunde vara en rolig grej" var ett svar jag fick. Snacka om att jag tappade respekten för den personen! Du ska vara glad att jag inte lägger upp bilden som du skickade till mig, då skulle du få skämmas!


Men det kanske finns hopp...var på en riktigt trevlig dejt för ett par dagar sedan och han verkar vettig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar