lördag 3 mars 2012

Bowling, Bowling!

God kväll på er! 
Kvällen har varit riktigt nice måste jag säga, jag ångrar inte att jag följde med och bowlade, gissa vem som vann ;D Ibland spelade jag skit kasst men över lag så spelade jag ok för att inte ha spelat på väldigt länge. Det var väldigt jämt mellan mig och J, riktig rysare där! Och vi blir alltid så tävlingsinriktade när vi spelar om nått, typiskt kill eller pojk/flick-drag måntro?Bowling får det bli fler gånger tycker jag!
Nu har hela goa gänget gått för ikväll, det blev ingen film för de flesta var så trött att de ville hem och sova. Jag tänkte kika på filmen som jag hade föreslagit, men självklart skulle filen krångla! Besvikelse alltså! Well well, får väl se den en annan dag! Det kanske finns något annat roligt på tv:n? 

E lägger in en stöt :)

E, efter sin "rullning" hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar