torsdag 14 juni 2012

Drömmar

Jag tänker på drömmar, varför kan de påverka oss en hel dag om inte flera? Det är väldigt märkligt att något sådant overkligt kan kännas verkligt. Ibland vaknar jag upp och önskar att det vore som i drömmen. För exakt ett år sedan hade jag en fling med en mycket snygg kille, eller vänta...det var inte vilken kille som helst ska ni förstå. Han var så fin att det inte fanns en gräns för hur fin han var om jag säger så. Vi dejtade ett tag tills vi insåg att det inte skulle fungera. Sorgligt, men ibland räcker inte snyggheten.
I natt drömde jag om denna Mr Snygg och jag vaknade upp med massa känslor som att jag saknade honom extremt mycket. Denna dröm har påverkat hela min dag för jag har kommit på mig själv med att sakna honom under dagen. Likso, det är ett år sedan vi träffades och vi har inte pratat på många månader och jag är inte kär i honom. Är inte det konstigt, vad drömmar kan göra med vårt psyke? Innebär det att man har några underliggande känslor kvar för denne Mr Snygg eller saknar man bara Någon? Detta tåls att tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar