måndag 25 juni 2012

medÄktachokladbitari

Härliga Måndag!
Idag är jag ledig, så jag har inte gjort något vettigt alls! Har bara gosat och pussats med katten min, ätit lite chokladpudding och betalt mina räkningar (okej, en grej som var vettig då). Jag var ju bara tvungen att pröva Ekströms chokladpudding, med ÄKTA chokladbitar i som de säger på reklamen. Fy, säger jag bara. Den smakar ju som vilken jäkla chokladpudding som helst! Det var ju inget märkvärdigt med den heller. Och de där äkta chokladbitarna...var är dem?! Jäkla lurendrejjeri säger jag bara.

Blåsigt och regnigt ute idag, vad förvånande. Antingen ska jag kolla på nån film, städa lyan eller läsa denna dagen. Förmodligen kommer det bli lite av varje :)
Måste berätta att jag hann klippa och slinga mitt hår innan midsommar, nu är jag äntligen en fin blondie igen. Trivs jättebra i denna tonen, precis lagom för mig som är så ljus i hyn. Och tydligen har jag fått riktigt långt hår, enligt min frisör. Jag kan ju lova, att längre ska det minsann bli! :D Det var väldigt länge sedan som jag hade så här långt hår. Men det är klart, jag tänker inte på det varje dag. Idag har jag på mig lite myskläder; svarta leggings och linne med en brun/orange oversize tröja. Myspys!
Ha en mysig måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar