fredag 9 november 2012

Friday

Hej Alla!
Fredagen är snart över, jag kan inte fatta att denna veckan har gått så fort! Var ute på en skön löprunda efter jobbet, den behövde jag. Det är så härligt när man väl kommer i väg och uppskattar den friska luften, låta kroppen jobba lite medan hjärnan lyssnar på en bra låt så man blir lite extra peppad. Ja, fler löprundor får det allt bli tycker jag.
Har bara slappat framför Doobidoo och sen Skavlan...Min drömman var ju med idag; Fredrik Ljungberg, han är lika snygg nu som för 10 år sen! Eller vad tycker ni? :)
Taylor Swift var ju oxå med och framförde sin nya hit, asbra enligt mig! Hon är en sån söt och rolig tjej och hon verkar vara ganska jordnära, en tjej som man vill känna helt enkelt.
Men nu ska jag sova för jag ska jobba på fiket imorgon, titta in och ta en kaffe vettja! Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar