torsdag 22 november 2012

Sabo

Jippie!
Jag har äntligen hittat mitt Thomas Sabo armband, som låg i en av alla mina tusen väskor. Ärligt talat så hade jag mina misstankar om att det låg i en väska och letat lite då och då utan några resultat. Men nu tog jag tag i letandet ordentligt och äntligen dök det upp. Är så lättad för jag har flera berlocker som betyder mycket för mig och som innehåller många minnen. Bland annat så har jag en röd högklackad sko med vingar på som jag fick av min fina vän Challe, som jag pluggade ihop med i Grythyttan. Sen har jag även ett glittrigt J som står för min systerson/gudson.
Nu har jag satt på de flesta berlocker jag har och kommer inte ta av mig armbandet på väldigt länge, för jag har verkligen saknat att använda det. Lycka!

Lite suddig bild men den får duga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar