tisdag 13 november 2012

Rough Day and Friendship

Det har varit en tuff dag idag, frusit som bara den och varit på lite deppigt humör. Men mina bästa vänner B och L stöttar mig alltid och jag älskar dem så mycket. Det är i jobbiga tider som dessa, då man verkligen vet vilka ens vänner verkligen är. Jag är så himla glad för att de alltid finns där för mig och älskar mig, trots allt tokigt jag hittar på. Dem är bäst! Jag hoppas DU som läser detta oxå har MINST en sån bra vän. Jag har lyckats hitta två och det gör mig dubbelt så lycklig idag <3 Ikväll har jag tagit hand om mig lite extra, en varm och skön dusch, smort in mig med god body lotion, gjort mig en god kopp tea(just nu dricker jag väldigt mycket jul-tea, Japp...jag har tjuvstartat julen!! :D Nu sitter jag i sängen med min mega kopp och ska kolla på Gossip Girl.

Älskade tisdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar