söndag 30 september 2012

Jag är officiellt gammal

En vecka utav helvetet har jag haft! Ichias är INTE att leka med säger jag bara. Varje morgon, när jag ska gå ur sängen är jag SÅ stel att jag hade kunnat vara 90 år. Min morfar är för sjutton piggare än mig just nu! Jag är så stel att jag inte ens kan ta mig på sockarna, jag vet att det är löjligt men det är som att jag har fått en försmak på hur det är att vara gammal och fet. Jag ska klå Ichias in the ass och dessutom ha roligt på träningen! Nu har jag börjat träna ryggen och gå promenader för att stärka kroppen. Och imorgon ska jag köpa ett terminskort på gruppass här i byn så jag har något att göra om kvällarna, istället för att ligga i soffan och glo på tv. Visst är det härligt att se på tv nån gång, men bara om man har förtjänat det tycker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar