måndag 10 september 2012

Problem i paradiset

Det har uppstått ett problem så jag kan inte åka ned till London i slutet av oktober som planerat. Min kompis som jag ska besöka fick förhinder, så nu blir det till att boka en annan resa. Förhoppningsvis kan jag åka i November men inget är bestämt än men i veckan fixar det nog sig.
Trist som tusan! Jag hade verkligen sett fram emot denna resan så länge. Blir så frustrerad på själva situationen, det känns som att något/någon inte vill att vi ska träffas. Men något som jag blir ännu mer frustrerad på är att Ryan Air tar avgifter för varenda liten skitgrej! Jag skulle se om jag kunde boka om mina biljetter och själva ombokningen skulle kosta MER än själva flygresan! Det är ju sjukt! Jaja, allt har sin tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar