torsdag 27 september 2012

Onsdagen

Hej på er!
Många av er ligger säkert redan och sover och det ska jag med snart göra. Men jag vill bara uppdatera er lite vad som hänt idag. Har jobbat ett långt pass på cafeet i byn idag, gick bra och jag trivs jätte mycket. Hade dock en incident med bakpulvret idag när jag skulle baka muffins. Jag säger bara det; var försiktiga med bakpulver och det är verkligen stor skillnad på tesked och deciliter! Förra veckan började jag arbeta ett nytt schema där, så varje onsdag kommer jag befinna mig där. Men denna veckan ska jag även arbeta på fredag och lördag. Goa pengar säger jag bara!
Är så taggad för en promenad nu asså, ska ta den innan frukost. Det kan jag behöva, morgonluften är ju så härlig nu under hösten!
God Natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar