måndag 5 november 2012

Nattliga funderingar

Jag är fortfarande ganska pigg så jag sitter och läser med ett doftljus tänt bredvid mig. Katten kom precis in och ligger nu vid mina fötter, ihopkurad som bara en katt kan. Egentligen har jag inget direkt vettigt att skriva, men eftersom det är MIN blogg, så kan jag ju faktiskt skriva precis vad JAG vill. Måste det alltid vara super intressanta blogginlägg som är sjukt djupa (så att man blottar sitt allra innersta) eller innehålla tips på tex inredning?

Njaaaeee, jag håller inte med. Jag vill nog gå mot strömmen när det kommer till bloggandet. Jag skriver i bloggen för MIN skull, inte för att försöka få fler läsare eller för att få läsaren att bli provocerad eller berörd. Jag har skrivit dagbok sedan jag knappt kunde skriva själv, men där kan man inte lägga in en favoritlåt eller en fin bild som man hittade i en annan blogg. Detta är ett sätt för mig att lämna en personlig stämpel av mig själv, till de som kommer efter mig i framtiden. Ibland har jag mer att berätta, beroende på hur mkt jag vill berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar