måndag 19 november 2012

The end

Då kom slutet som vi alla Twilight fans har längtat efter. Jag var i Halmstad idag och såg på eftermiddags föreställningen. Är mycket glad för hur regissören gjorde filmen. Det var så länge sedan som jag läste böckerna, att jag blev total lurad emot slutet. Och vilken lättnad sen när man insåg sig lurad! Haha
Det är i alla fall en film som jag varmt rekommenderar, detta är nog den bästa filmen jag sett på två år (sen Inception kom).
Det är en väldigt VACKER film, så se den på bio för bästa upplevelse. Under kvällen var jag hos min syster och busade med mina syskonbarn. Jag blev väldigt fundersam och lite orolig när det ena busfröet sa att det inte är roligt på dagis längre, då jag frågade. Jag älskade att vara på dagis, jag blev arg på mamma om hon kom tidigare någon dag. Då kunde hon till och med få en utskällning av mig visst. Det gjorde hemskt ont i hjärtat att få höra att min söta systerson inte har kul på dagis längre. Jag hoppas innerligt att det löser sig, han förtjänar all glädje i livet. Annars får moster komma med en dag på dagis och göra det kul. Jag hade kunnat lyfta ett berg för den lillskrutten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar