torsdag 21 november 2013

Jag önskar att jag vore en vampyr

Jag tror att alltid hade varit så mycket enklare då. Är det någon som inte gillar mig kan jag alltid "tvinga" dem ur min väg eller helt enkelt göra det våldsamt. Ja, ni vet som Niklaus i Vampire Diaries/ The Originals brukar göra. Jag ÄLSKAR Klaus, han är så brutal och stark men samtidigt så djupt sorgsen och skör. Just nu är jag rätt besatt av The Originals, jag hoppas ni alla har sett i alla fall ett avsnitt av denna brutala serie. Jag hoppas det kommer mer än en säsong, för de har mycket att berätta och inte bara i nutid, de har ju trots allt varit vampyrer i över tusen år. Jag tror att jag skulle vara en bra kandidat för att bli vampyr, jag är ju så ljus i hyn och kan tänka mig att leva länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar