söndag 3 november 2013

Thor 2: The Dark World

God Söndagskväll! :) 

Har precis sett Thor 2; The Dark World. Den har fått blandad kritik men jag ÄLSKAR filmen. Spänning, action, romantik, intriger och ögongodis... KAN DET BLI BÄTTRE? 
Vilken tjej skulle inte vilja dejta Thor?! Måste ju vara helt coolt och underbart att få bli räddad och omhändertagen av en så snygg, stark och manlig man. Love it. 


Var finns du?! Jag såg faktiskt denna rullen med en dejt ikväll, vi har setts en gång innan men detta var sista gången enligt mig. Hur svårt ska det vara att hitta en man?! Varför inte bara ta mig i sina armar och kyssa mig passionerat istället för att fråga; Du vill inte ha en kyss då?

Jag lägger ned projektet; "nätdejting" för all framtid nu. Det känns inte lönt att pyssla med sånt om man inte vill få en ego-boost för att bättra på sitt självförtroende :) 
Min Thor finns där ute, jag har bara inte träffat honom ännu ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar