tisdag 12 november 2013

Ping-Pong-Virus & Zombies

God kväll! 

Det är nu tre månader sedan jag flyttade till Kungsbacka och hittills har allt varit FAB. Men... jag har varit förkyld och sjuk i flera omgångar sedan dess. Idag gick jag till läkaren för att reda ut vad det är som spökar i min kropp. 
Tydligen är det ett monster-virus som har gått som en ping-ping boll mellan mig och min kombo L! Det var väl skönt att höra att inget allvarligare härjade i kroppen, samtidigt som jag blir frustrerad och arg för att det inte finns någon Quick-fix! Det hade inte varit helt fel att få en mirakelmedicin som jag tar i nån vecka och sen är jag frisk ett är framåt. Drömma kan man ju alltid! 
Det har skett lite dramatiska händelser här på bloggen sedan jag började uppdatera den nu i slutet av Oktober.... En väldans "massa" besökare har börjat hitta hit och jag tycker det är så himla roligt! :) 
Det om något gör ju en bloggare peppad att fortsätta och dela med sig av sitt liv. 

Förutom dagens äventyr till läkaren har det inte varit många knop, mys och gos med katterna. Slappat framför tv:n med varm chocklad. Igår såg jag förresten Warm Bodies, en lite liknande Twilight-film med Romeo & Julia tema fast med zombies istället. Jag hade inte några förhoppningar om filmen, men faktiskt så var den bättre än förväntat. Absolut sevärd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar