måndag 2 juli 2012

Friendship and Tea

Hej på er!
Varm måndag, eller vad säger ni? Jag har precis spenderat min eftermiddag och kväll med fina S. Vi drack massa tea (riktigt roligt att hon är tea-nörd som jag) och pratade i flera timmar. En riktigt mysig och trevlig dag måste jag säga. Jag har verkligen saknat att ha en tjejkompis i mitt liv de senaste månaderna som man kan träffa på vardagarna för promenader och lite tea. Oh Happy Day!
Kom hem för en liten stund sedan, följde henne till bussen och så gick jag en omväg för att få en liten promenad, shit vad svettig jag blev! Och eftersom att det är rätt varmt ute så svettades jag ännu mer! Nu får allt hullet ta och jobba lite känner jag. Ska se till att promenera 45 minuter varje dag, det borde göra susen för min kropp och knopp :D

NO-MAKE-UP-DAY-TO-DAY !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar