tisdag 31 juli 2012

Grisen, var är du??

Förbannat! Jag letar hysteriskt efter min stora, rosa spargris som jag tycker är så gullig. En perfekt reminder som jag kan ha på bordet och kika på varje dag för att påminna mig själv. Jag är helt säker på att jag kommer bli testad, Slösa kommer definitivt vilja sätta sprätt på lönen så fort pengarna kommit in på kontot. Bäst att inte låta sig luras och tro att fienden är besegrad när kriget inte har börjat än!

Min stackars lilla mini pc fick världens värsting virus i sig i går! Men som tur var har jag kontakter som gärna ställer upp för mig och som lätt kunde åtgärda problemet. Så nu är även denna lilla plåtburken säkrad. Bettan (min stationära dator) rullar på så fint och det har hon gjort sedan sommaren 2006! Det är inte illa ni! Imorgon blir det en förklaring till alla dessa Elton John låtar på bloggen, det har sin lilla förklaring. Men jag ville vänta tills elden lagt sig. God natt på er sötnosar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar