måndag 9 juli 2012

Maraton

Hej!
Nu är det maraton sista veckan innan jag går på semester. Det är första gången på flera år som jag har semester. Så det ska bli fantastiskt att slappa massor, hälsa på mina systersöner i Halmstad och även vänner runt om i landet.
Jag har inte uppdaterat för 1. Jag har inte kunnat rapportera något nytt 2. Jag jobbar för fullt 3. Jag har massor att göra hemma. Och på tal om jobb så gjorde jag bort mig totalt inför en gammal bekant idag. Jag vill inte ens gå in på detaljerna men jag kommer för all framtid att förbannar mig själv för att jag lätt blir sentimental och som alltid ska minnas tillbaka. Klantigt! Istället ska jag fokusera på annat, vad det är får ni kanske veta inom en snar framtid.
Jag är nu inne i en period med Gossip Girl, kan verkligen inte få nog av den serien. Tycker verkligen att den är bra! Men inget kan vara för evigt I guess. Här kommer i alla fall några bilder på min favorit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar