torsdag 8 mars 2012

Det sprider sig

Åh, jag är så himla glad! Mitt inlägg om att stoppa Joseph Koney 2012 verkar ha spridit sig för nyss såg jag en vän till mig som kommer hjälpa till. Är så glad! Jag kommer köpa armbandet, utan tvekan! Det är för en god sak som man köper det och förhoppningsvis kan jag sprida det vidare så att han till slut stoppas! Oavsett var man är född i världen, ska man inte bli bortrövad ifrån sina föräldrar, tvingas bli barnsoldat där man kanske till och med tvingas mörda sina egna föräldrar eller bli såld som sexslav till soldaterna. 
Det kommer alltid finnas fattigdom och svält i världen, det tror jag inte vi människor kan bota för det har alltid funnits och jag tror det är så världen alltid kommer se ut. Men vill jag inte ens se min värsta fiende bli bortrövad, tvingas mörda och våldta. Detta är något som har hållit på i över 26 år, alltså lika länge som jag har funnits på denna jord och det måste få ett stopp!

Tröjor, posters, och armband kan du köpa här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar