fredag 2 mars 2012

Grattis Mami!

Jag älskar min Mami, kvinnan med det stora M:et. Idag är hennes födelsedag, hela 57 år gammal har hon blivit. Hon får mig alltid på bättre humör om jag är lite ledsen, idag var ju en tung dag. Men när man pratar med henne så känns det alltid bättre och jag känner mig fylld med massa kärlek istället för ondska. 
Mami och jag <3

Har idag jobbat ett par timmar, vår kära praktikant E lämnade oss idag. Hoppas hon blev glad för presenten hon fick :) Jag kommer sakna henne på jobbet. Beställde hem pizza ikväll och har precis gjort en beställning på mina linser som tagit slut för en miljon år sedan. Så snart kommer jag äntligen se fräsch ut i mina linser. Jag har alltid trivts bättre i linser än i glasögon, känns mycket mer naturligare. Men nu ska jag kolla på "The Perfect Man", hoppas ni har en mysig fredagskväll!

Jag idag med lite tyngre sminkning.

Tjejen ska såklart alltid vara i knät när jag bloggar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar