torsdag 8 mars 2012

Run biäätch run!

Ho! Ikväll var jag ute och A ute på promenad i kylan, det var uppfriskande och skönt. Det är alltid trevligt att träffa henne och promenera och hon inspirerar mig så himla mycket till att motionera mer. Härlig tjej, my BFF!
Efter vår promenad här omkring på Bananen så gick vi hem till mig för lite tea och E, min andra BFF kom över med. Så det blev nån timma med hot tea och massa prat. Efter att mina flickor lämnat mig drog jag på mig mina joggingkläder och gav mig ut i snön. Typiskt att det skulle börja snöa när jag fick lust att ge mig ut i mörkret för lite lung-stretchning! Men det var himla gött att låta benen och lungorna jobba på och totalt blev rundan 4,9 km. 
Jag sprang i intervaller så det inte skulle kännas så tungt, att springa hela tiden pallar inte jag. Intervaller är ju den bästa träningen om man vill få upp sin kondition. Snart ska jag sova, men innan jag kryper ned i sängen ska jag kika på ett avsnitt av The Real Housewives of Beverly Hills. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar