måndag 11 juni 2012

Idioter finns det gott om

Jag har fått en härlig förkylning med lite tillhörande feber, bara så ni vet. Det började redan i lördags och igår slog det ut ordentligt på mig. Men jag överlever, tack vare alvedon och halstabletter. I alla fall, jag skulle svänga in till ICA för att köpa lite mer halstabletter då en annan bil står precis vid infarten till butiken. Ingen blinkning och ingen sväng, well tänkte jag och körde in till parkeringen. Där upptäckte jag att det var väldigt mycket folk och väldigt få platser kvar. Jag körde sakta för att bestämma mig för vilken plats jag skulle ta. Då kommer den andra bilen bakom mig och gör värsta super-omkörningen i racerfart! Det var så nära att han körde in i mig för precis när han körde om mig i värsta farten hade jag börjat sakta svänga för att inta en parkering. Vilken jävla idiot måste jag säga! Sen glor gubb-fan på mig som om det vore jag som var en idiot. Jag stirrade bara tillbaka och hade stor lust att skälla ut fanskapet, så där gör man bara inte! Tänk om det hade smällt! Ja, idioter finns det gott om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar