onsdag 6 juni 2012

Sveriges Dag

Hej på er!
Glad Nationaldag på er! Heja Sverige, det är en sån här dag då man får vara lite extra stolt över att man är blå och gul blodig :) We like!
Jag sitter hemma i min fina gamla fotölj och precis läst klart "Skuggkyst" ur Vampire Academy. Denna boken var med sjukt bra. Så nu ska jag börja på fjärde boken som heter "Löftet". Undrar vad lilla Rose Hathaway ska göra nu...
De senaste dagarna har jag och min mage inte alls synkat. Trist att det ska vara så! Men imorgon är det dax för dietisten i Värnamo. Äntligen! Var tvungen att boka om förra veckan.
Imon blir det en fullspäckad dag för först ska jag jobba på posten, sen ska jag träffa min dietist och på eftermiddagen kommer jag befinna mig på August Petersson & Son.
Hoppas ni alla har en trevlig nationaldag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar