söndag 10 juni 2012

Just like Carrie

Jag är verkligen inne i en period med mycket Sex and the City right now. Ibland får jag helt enkelt såna ryck och ser en serie helt från grunden, från avsnitt ett till sista. And I love it.
Och så är det alltid med just denna serien, för den berör och jag tror att alla kan känna igen sig. Gårdagens hemska blinddejt hade ju absolut kunnat vara med i ett av avsnitten....och sen hade tjejerna suttit på en bar eller sitt stammisställe och snackat om hela incidenten. Där alla hade gett sin åsikt på händelsen. Det enda rätta ordet jag har för den kvällen är: katastrof.
Hur mer illa kan det egentligen bli? Det är därför jag har lovat mig själv att aldrig mer blinddejta eller dejta via nätet. Never more säger jag bara!



2 kommentarer:

  1. Det är bäst man nöjer sig med att beställa pizza på nätet. // Harri

    SvaraRadera
  2. kom hiiit så går vi till en chick inne ställe o sippar på goda cocktail och så f¨r du berätta aaallting!! e så himla nyfiken på hur detta katastrof gick till!! ;)ooo ja just like sex&the city! Den serien is my religion!!! / B

    SvaraRadera