söndag 22 april 2012

Free as birds

Det sägs att söndagar är en sorgens dag men framtiden ser bara ljusare ut för oss båda nu. Du gjorde slut, jag gjorde slut...tillsammans är vi fria som fåglar, utan ånger, sårade känslor men med en ny funnen vänskap oss i mellan. Japp, de senaste dagarna har jag funnit flera vänner som sträckt ut sin hand till mig. Man kan säga att de är oväntade vänner, men väldigt bra vänner. De är vänner som betyder något.
I flera timmar satt vi på var sin sida om luren och pratade, stöttade varandra, tröstade varandra och byggde upp en vänskap. Jag sa, att "det är tungt just nu men jag finns här för dig, jag vet hur det känns". Och han svarade; "vill du prata, så är det bara att ringa mig, jag finns här vid din sida".   

All respekt och kärlek till dig min vän, J.

"I Did Not Lose You, You Lost Me"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar