fredag 20 april 2012

Jag är svag för...

Channing Tatum. Jag kanske har sagt det innan här i bloggen, men jag kan inte säga det för många gånger. Bara kolla på mannen, of my dreams...gosh! Finns det NÅGON i denna värld som INTE tycker han är otroligt snygg, sexig och charmig? Det började med en del småroller hit och dit men sen flöt det på med "She's the man", "Step Up", "Dear John", "The Vow", "21 Jump Street" (som har premiär i Sverige idag) och snart kommer "Magic Mike"! Åh, vad jag längtar, ni anar inte! Jag har följt hela processen med den filmen och jag tror den kommer vara riktigt riktigt bra. Channing började jobba som strippa när han var ung, som sedan ledde till en modellkarriär och som skådis. Nu har han äntligen fått producera filmen som ligger han närmast hjärtat, sin egen bakgrund. Jag blir helt till mig av att bara se trailern, kolla in den själv ;)



Finns det gulligare kille?

Oh, look at those arms.....yummy!

Diggar hans stil <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar