torsdag 19 april 2012

Mammas flicka

God Natt på er!
Jag hoppas att ni för tillfället har det mysigt i er sängar och antagligen drömmarna som ni befinner i nu. Själv har jag inte ens bytt om till nattlinne ännu, för jag kom precis innan för dörren. Har varit hemma hos mina föräldrar och pratat med mor min. Hon jobbar kväll och kommer hem 23:30 ungefär och eftersom hon inte lägger sig på en gång så brukar jag ibland komma förbi och prata lite, varva ned helt enkelt. Idag hade vi extra mycket att prata om av någon anledning. När jag cyklade hem den korta sträckan som jag har hem kom jag fram till att jag är verkligen en mammas flicka. Jag har alltid varit det och kommer nog förbli. Det är inga problem mellan mig och min pappa, så tro inget annat men de senaste åren har jag kommit närmre min mamma på ett annat sätt. Man kan nog säga att vi har blivit vänner, under tonåren hade det nog varit knepigt eftersom man är känslig i de åren. Så morsan kan man ju inte ha som vän. Men med tiden växer man till sig och inser att mamma inte är så tokig, hon är riktigt bra. Så, tack mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar