fredag 28 september 2012

Känner mig som en gammal tant

Ja, nu för tiden känner jag mig gammal! Och det är på grund av en enkel sträckning på benets baksida: ischias-nerven! Det är ju bara äldre folk som får sånt. Inte en 26 åring!!!!!!
I flera dagar har jag gått runt och skrikit för mig själv när det har huggit till i benet. På nätterna har jag bara legat och vridit mig och inte kunnat somna. Så jag har mjukt stretchat nu för att få det att lätta. I 3-4 dar har det varit såhär och sakta men säkert har det lättat. Fan, att det kan göra så förbannat ont! Jag hade tänkt att jag skulle vara lite aktiv idag med promenad och allt, men så blev det inte riktigt. Jag tog en smärtstillande igår och lyckades somna som en stock, vaknade halv ett och var stel som en pinne. Åt frukost och borstade tänderna. Sedan råkar jag däcka i sängen IGEN och vaknar till liv kvart i sex! Vad i helvete??? Inte normalt säger jag bara!
Nu har jag i alla fall massor av energi och det är bra för imorgon ska jag jobba på cafeèt, det är ju långa pass jag jobbar där. Så gott om energi är toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar