lördag 22 september 2012

Skadeglädje är den bästa glädjen

Just nu sitter jag och asgarvar åt min pappa som svär åt att han själv har spikat rakt igenom en telefonsladd! Han blev så ursinnig att han började prata för sig; "Att det är ju självaste fan, att det är möjligt"osv osv. Japp, jag är en av de som kan börja asgarva åt någon som blir skitarg och jag kan bara inte låta bli. Ja, det är en åkomma jag har och som tyvärr inte går att bota. Haha!
Nu tidigt i eftermiddag började jag städa min föredetta bostad med hjälp av min käre mor. Hon är experten på att städa i släkten, då är det bäst att ha med henne. Nu har vi tagit paus och är hemma i villan för att käka lite lunch, ja sen lunch då.
Har "Victim" på högsta volym i lurarna och rockar riktigt hårt. Hörs senare babes!



Hokus Pokus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar