onsdag 14 september 2011

En dålig MEN effektiv dag

Hej alla! 


Det finns de dagar då man kan känna att inget går som det ska, allt går bara fel, alla är jobbiga som är i ens omgivning och visst känner man sig lite allmänt tjockskallig med. Jag har en sådan dag and it's not funny, honey bunny! Jag tror nog att det började lite igår med lite trötthet och jag ville nog mest bara sitta i soffan och lata mig. 
Jag var ändå duktig idag (om jag får ge mig själv lite credit) som gick upp tidigt och åkte med mor min till Gislaved för att återigen besiktiga bilen. Besökte också arbetsförmedlingen och så var jag flitig som besökte olika butiker för att lämna in CV. Nu när jag har fått ett par timmar för mig själv med lite tidningar och tea så känns allt bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar