söndag 25 september 2011

Rött Tea

God Eftermiddag Läsare! 
Hur var er kväll igår? Jag kan berätta att min kväll startade jättebra med lite förfest hemma hos mig, alla mina vänner var här och sen skulle vi iväg till en annan fest och då floppade allt. Det var säsongsavslutning på Sigges för i år och när vi väl kom dit så var det roligt i början. Men sedan började dimman avta och det blev allmänt jobbigt och tråkigt, 01:30 åkte jag hem och det var otroligt skönt att få komma hem till min älskade lägenhet. Jag följde min vän hem, sen slocknade jag i min säng med katten bredvid mig. 
Nu sitter jag i mitt vardagsrum med en stor kopp rött tea mellan händer. Det är mitt första röda tea som jag dricker och jag köpte det ifrån Willys egna märke "Garant". Mycket god smak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar