torsdag 8 september 2011

Veckoshoping och Pippi-tröja

Idag lämnade jag och mami in vrålåket på verkstan för de ska byta framdäcken och göra lite inställningar, sen åkte vi till Skeppshult (ni vet, där dem gör cyklar och stekpannor) för att köpa garn till min kommande Pippi-tröja =) I höst och vinter ska jag gå omkring i denna supermysiga tröjan med leggings och mina nya boots, blir kanon! Bootsen hittade jag i en hylla och mamma sa direkt; !"Prova dem. Går du med dåliga skor en vinter till blir jag galen på dig!" Jag gillar dem skarpt, för det är ett par ordentliga kängor som är lätta att ta på och av och det är inte med "fin" klack. Perfekt nu till hösten och vinterns regn- och slaskväder! Sen styrde vi in mot byn igen och handlade mat på Netto och Ica, det gör vi varje vecka och det har börjat bli en dotter- och mammagrej, jag tror det är viktigt att ha egen-tid med mor sin =)

 
Love, love, love tröjjan! OM jag får en dotter, vore det knäppt att döpa henne till Pippi?
Mina nya höst- och vinter boots! Me likey =)

Favorittidningen med "hälso-chokladen" som finns när suget kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar