fredag 9 september 2011

Thank God It's Friday

Hej alla! 
Sitter fortfarande och njuter av min frukost, jag älskar långa frukostar för man sitter och tuggar på nån macka, dricker en kopp tea samtidigt som man bläddrar i en tidning och hör ljudet ifrån TV:n, I love it! Nedan ser ni hur jag ser ut idag, känner mig riktigt fin trots att jag bara har satt upp håret i en knut (utan att borsta igenom håret) och är osminkad men jag tror att huden behöver en dag i veckan då den ska få möjlighet att andas en längre stund. Planen idag är att öva på min sång (har kvar mitt gamla band med sångläxor och uppvärmning), träna senare i eftermiddag då det blir styrketräning av armar, axlar och mage plus att jag ska göra någon form utav konditionsträning men vet inte riktigt än vilken det blir =) Sen ikväll ska jag ned i byn och jobba, det blir förmodligen mycket att göra för fredagar är en toppenbra dag för branschen jag jobbar.

En Miafrukost =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar