måndag 6 augusti 2012

Back to school...I mean work.

Härlig måndag på er!
Hoppas ni haft en underbar semester, det har jag i alla fall haft! Nu är det jobb som står på schemat och jag har precis avverkat mitt första arbetspass på August. Det var härligt att vara tillbaka, gött att få plocka i alla smycken och klockor, tiden bara rann i väg. Alltid kan jag sysselsätta mig med något när inte kunderna strömmar in.
Det har varit en riktigt bra start på denna veckan, fick ett härligt och ljuvligt sms av en fin vän (som jag tycker kan få vara lite hemlig än så länge). Det gjorde hela min förmiddag för sen efter det var jag på topp! Tänka sig att en sådan liten sak kan betyda så mycket.

Kärlek säger jag bara! :)



Haha, denna bjuder jag på för det ser ut som att jag har ko-ögon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar