måndag 6 augusti 2012

Måste jag vara brutal för att du ska förstå?

När jag kom hem i dag hade vaktmästaren varit förbi och lagat ett par lås och även min brandvarnare. Dessutom såg jag att jag fått ett sms av en person som jag gått på dejt med för inte så länge sedan.

"Förlåt att jag river upp sår men jag saknar dig :("

Detta var inte första smset kan jag säga. Jag ville inte träffa denna personen igen när jag fick höra; "Jag är så glad att jag träffat en tjej som dig" "När får jag träffa din syster". Vi gick på tre dejter och sen pallade jag inte mer. Det kändes som att han var väldigt väldigt desperat! Är man ihop efter tre dejter?!

Jag gick så långt att jag till och med kysste denna människa, men när jag blev dränkt av allt saliv blev detta en "no no" för mig. Jag är medveten om att jag är kräsen, men lite kyssteknik är det väl ändå lag på när det kommer till kärlek? 

Hur ska man förklara för er killar så att ni förstår att man inte vill träffa, höra eller se er igen? Utan att verka vara hjärtlös? Att inte svara, är det ända alternativet eller ska jag behöva skicka tillbaka; låt mig va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar