måndag 27 augusti 2012

Flyttkartonger & Dammråttor

Hej på er!
Ja, här har det inte varit livat på ett bra tag, det vet jag men jag har haft fullt upp att leva livet helt enkelt! Det har inte funnits någon tid alls för bloggen, jobb, kompisar, Gossip Girl och någon annan har kommit ivägen för Mias Cup Of Tea. Mer säger jag inte nu.
Japp, som ni förstår av inläggets rubrik så håller jag på att flyttpackar. Japp, jag ska byta adress! Kommer det som en chock? Don´t be. Jag är så trött på detta området och grannarna, att jag bestämt mig för att flytta hem till mina päron ett tag. På det viset kan jag också spara en slant. Det enda negativa med att börja packa, är att man ser hur dammigt saker och ting egentligen är. Jag som alltid trott att jag är pedantisk av mig, men dessa jätte-dammråttor som kommer fram nu är inte att leka med. Det blir nog till att ta fram damsugaren senare för att få bort det värsta.
En stor sopsäck med kläder donerar jag bort och 1,5 sopsäck med skräp har jag slängt. Känner mig produktiv idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar