tisdag 15 maj 2012

Gnagande

Jag har fått nog, av att det gör ont. Det gör bara ont så länge jag tänker på det, men i övrigt så mår jag kanon. Men så ska någon såklart alltid dra upp det där...jobbiga, irriterande, störande, förargande...och så börjar tankarna! Ibland tänker jag på de goda stunderna och då saknar jag dem som fan. Men jag vill absolut inte vara i närheten av det hat som pågick i slutet, sånt är bara för jävligt. Ingen mår bra av sånt. Alla har vi en svart sida, som jing och jang (stavning?!)...men man borde kunna kämpa för de goda sidorna och inte ge upp så lätt.
Gav jag upp för tidigt?
Ska jag försöka igen?
Ska jag älska eller hata?
Vilket är rätt och vilket är fel
Nu när jag fått skriva av mig alla känslor, så känner jag mig ihålig, tom...skönt.




Näh, dax för lite kvällsmat och en stor härlig kopp tea! Köpte förresten ett supergott tea på ICA Kvantum i Gislaved förra veckan. Lös-tea med vanilj, jordgudd, hallon och lite andra frukter med....Gudomligt gott! WE LIKE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar