torsdag 3 maj 2012

Steker

God eftermiddag!!
Jag har haft en väldigt effektiv dag. Började jobba på posten 06:45 idag, åkte till Värnamo Sjukhus, därefter blev det veckoshopping med mamma och sen blev jag bjuden på lunch av min fina vän H...följt utav gott Tea och mumsig pajj som hennes mamma bakat. Vi satt på deras glassiga balkong och jäste i solen till allt fågelkvitter. Det var verkligen härligt att sitta där, varmt men med lite vind ibland. Helt perfekt! Befinner mig ungefär i ungefär samma tillstånd nu. Sitter nämligen på min uteplats och steker på med lite olja. För oss (läs; mig) som är ganska bleka och har lite svårt för att bli brun så börjas solandet så snart solen kikar fram.
Men å andra sida är jag vit som en vampyr på vintern och jag tycker det är rätt coolt faktiskt, så det väger upp lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar